Beoordelingen van FEBO Amsterdam

Recente recensies

3.0
Alex
3 november 2025

2 uur moeten wachten op onze bestelling om vervolgens gebeld te worden dat de hele bestelling niet geleverd kon worden omdat ze geen kroketten hadden? Moet zelf via de website m’n geld terug vragen en waren heel onbehulpzaam over hoe en waar dat kon.

Wolf
3 juli 2023

Bestelling geplaatst voor bitterballen. Ik wil het ophalen. Bitterballen bleken niet aanwezig te zijn en geld kreeg ik niet terug. (dit moest ik maar met het hoofdkantoor regelen) Niet telefonisch bereikbaar op zondag?

barbara
19 februari 2023

ik werd haastig gebeld dat er een probleem met het systeem, en dat ik mijn bestelling kon cancellen, toen werd er opgehangen. ik kan de bestelling helemaal niet cancellen, en heb al betaald.

Khalid
8 juni 2022
Michel
28 januari 2022

Perfecte borrelhappen voor bij de vrijmibo en keurig op tijd klaar en goed warm

Karin
20 oktober 2021

Top!

Tomo
4 juni 2021

So simple to order - very nice and impressive. Sitedish? Good choice. Customisations? Why am I asking a comments page? The staff in-store are awesome - really easy going & nice. That was my first order and I'm a bit concerned because it was too easy & good - that I live opposite could be dangerous! :D Website design / UX and payment processing are super good. Only a few bits of feedback from experience and self-observation. 1. It took a bit more effort to find the store I wanted on the website than neccessarily needs or I expected it should take. I was scrolling a list when I expected a map. 2. One experience piece that whilst not impacting the process, it impacted the experience in a very tiny way, but if Febo is seemingly seriously putting this level of quality experience out there, I'll share it - whilst I only waited 2min longer than scheduled for my order to complete, I was expecting it to be ready at the designated time - I thinnk because the webpage showed such a big bold '23:00